Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Predávajúci: AUTEX s. r. o., Kragujevská 3679/22C, 010 01 Žilina
IČO: 36389714 DIČ: 2020117396 IČ DPH: SK2020117396
zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline dňa 17.01. 2000, odd. Sro,
vložka č. 11991/L
- Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb, ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržanie zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
- Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:
názov a adresa prevádzky: AUTEX s. r. o., Háj 207, 039 01 Turčianske Teplice
reklamácie vybavuje(meno, funkcia, tel. č.): Mgr. Veronika Šurinová, obchodný riaditeľ, 0903 735 213
- K reklamácií je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie:
- záručná reklamácia
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti ihneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie reklamovaný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak závada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.
- reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny a pod.
Osoba vybavujúca reklamáciu ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
- O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný protokol dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ a originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne a každá reklamácia sa zapíše do evidencie reklamácií. V prípade, že sa reklamácií nevyhovelo, alebo nebola vybavená ihneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo – druhá kópia sa postúpi riaditeľovi spoločnosti (Kornel Šurin).
- Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote 30 dní od uplatnenia reklamácie.
V Háji, dňa 1.1.2016
.....................................................